Friday 1 July 2011

alkisah suami isteri!!














hellow..:95: aie nie fiza nak cite kt kowg 1cite nie..myb kowg dah tau..kot

:s:tapi seriously cite nie sweet gilew!!

alkisah nye aku nie ditakdirkan lah kawin dengan sowg mamat nie..entah dari mane lah datang nye..:124: mak aku yang suruh..dia kata budak nie baik lah alim lah pandai lah..lepas tuh kami terus kawin..

mase 1st time kawin 2,memang kucar kacir gk arr uma tangga kamikumako dan yang paling aku tak tahan tu,dia memang slalu saje buat aku sakit hati..

*eiii..geramnye aku!!!blogger-mysweetden.blogspot.com

mane taknye,aku basuh baju dia sekali la dengan baju aku..then lepas basuh..nak jadi cerita,adelah pulak baju dia yang turun warne melekat kat baju aku..haihhh..memang sakit hati aku..baju baru kotttt
sad..mahal lagi!!:face33:then bila aku tanye dia..kenape tak bagi tau aku yang baju dia ada yang turun warne:s::s::r:dengan selambur dia kata..

"lah..awat tak tanya.."

*eiii..geramnye aku!!!
:face3:

selang beberapa hari,dia ada ajak aku pi shopping.ok fine..aku ikot jela..weekend la katakan..lepas tu nak jadi cerita.dia punyalah excited nak pi shopping..sampai aku kalih kalih belakang..HILANG:119::119::119:

aku carik gak dekat area2 situ kot kot ade tapi memang hampeh..aku try call,tak angkat..call lagi pon tak angkat..huh!!tention betol..!!then aku amik keputusan tunggu kat kerete je..seminit..abis 2 dua minit..lepas tu,SEJAM KOT!!huhh..memang sakit hati betol..broken heart then bila dia mai dekat kereta,aku tanya..pegi mane?kenape call tak angkat??!!Yang aku tak tahan..dia dengan selumber jawab..

"Lah..gi shopping lah sayang..owhh..ade call eq?
alah..lupa nak bagi tau..terlupa bwk nset..hehe.."

*Eiii..geramnye aku!!
cryingangry

seminggu lepas tuh,dia kata teringin nak makan masak ayam berempah dengan masak lemak cili apiHungry..OK FINE..aku masak jer..tapi memang lah aku nie tak lah pandai masak sangat..tapi boleh lah klu setakat nak makan kan..aku hidang bagi dia makan..masa 1st time dia suap kt mulot 2..aku budget dia nak kata ape ape..tapi dia diam..memang tak kata ape-ape pon sampai dia habis makan..habis makan pon dia tak kata ape-ape..

aku pon confius..dia nie no respond..sedap ke tak?hmm..kalau ikot aku lah,orang yang masak nie la kan..aku rasa ok je lah..tapi tak tau le orang yang makan nak kata ape..huhhh...

Esok pulak,time aku on the way nak balik dari tempat keje,kerete aku lak buat hal..tak boleh start..panic gak arr aku time tuhh..malam dah nie..nak masok isyak dah..haihh..time aku balik keje lewat2 lah kete nak buat hal..then,akucall meon the phone dia..

yang aku tak boleh tahan tuhh..dia dengan slumber kata..

"lah awat la call saya..call la mekanik..ingat call saya,kete awak boleh jalan??"...

*Eiii..geramnye aku!!!
:118::2::14:

tapi..dia mai jugak lepas tu..ade lah dia check ape ntah kt depan bonet 2..dan lepas start..terus boleh..hmm..dalam :t: aku kata..

"boleh la jugak mamat ni nak diharap..mekanik kecik-kecilan..janji free"..

satu hari,dia ade bagi tau yang dia kne p outstation kt overseas..dia kata p kejap je..2MINGGU!!hmm..aku memang no comment lah..dia nak pi buat keje dia..tak kan nak kata tak boleh kot?keje arkitek..biase lahh..busy la kot..

tapi..memang sakit hati jugak lah..boleh dia lesap macam tu aje..lepas2 naik flight..kot2 lah nak call bgtau dah sampai ka?ada kat mana ka?tapi memang hampeh.. :face32::face14::face73: langsung dia tak call:119::119:kot2 la nak bg emel ka?tapi memang tak dak..kosong inbox..Not Talking

*Eiii..geramnye aku!!feeling beat up

pagi tu..aku basuh baju..ok..sekarang aku dah taw dah baju mana yang turun warna..aku ambik satu per satu dalam bakul nak basuh..sampai lah aku jumpa bungkusan misteri dekat bahagian bawah baju-baju tu..jeng3 surprise:face51:huishh..siap dengan surat lagi.. :54:

suratnya berbunyi begini:



kehadapan isteriku(cewahhh)

semoga dalam keadaan sihat sentiasa..jangan marah-marah ek..hehe..saya bukannya apa..sayan tulis surat nih..bosan..tak tau nak buat apa..hihi..

pertama sekali saya nak bagi tau lah..mungkin awak tak kenal saya..tapi saya kenal je awak..sejak awak darjah 6 lagi kot..!!haha..eh..awak tak ingat ka anak pak mail kawan ayah awak yang mai beraya kat umah awak time tu??masa tu sya nampak awak dok main masak-masak kat belakang umah..hahaha..memang sangat lucu..sya nampak awak macam`anak patung`..comel sangat..

ishkk..awak nie tak perasan ka??

Keduanye,sorilah pasal hal shopping tu..memang saje je saya tak mau bawak nset time tu..hihi..takot terkantoii..yer la..saya pi carik baju awak kot!!ingat baju awak yang awak kata terkena warna tu?huh..memang tention..susah betol nak carik..memang patot lah mahal dan memang patot lah awak benggang satu hari..hihi..

Ketiganye,pasal ayam berempah dengan masak cili api yang awak masak..hmm..mesti awak benggang kan sebab saya no respond..huhu..sebab SEDAP SANGATTTT sampai sya jadi tak terkata..eh,saya makan dalam masa 5minit je kot..ikut kam dinding uma kita..

ishkk..awak nie ta perasan ka?

keempatnya,time kete awak rosak..hmm..awak tau tak saya CANCELLL appointment saya dengan klien penting dari overseas sebab na pi kt awak..??lepas tuh,jenuh saya nak pujuk diaorang balik..tau tak saya langgar sume traffic light merah!!baju sya basah dengan peluh masa saya sampai kt awak??

ishkk..awak nie ta perasan ka?

tapi lepas saya tahu saya kne pi outstation kt overseas..saya lagi seronok..happy glerr..sebab saya tau mesti awak rindu kat saya kan kan2?saya memang saje je tak call awak..hihi..tapi saya ok je..saya rasa saya dah sampai dah kot lepas awak bace surat nie..

"wow,look at the eiffel tower!!fuyyo!!cantik kot!!

haha..jangan jeles..(^_^)

Last but not least..awak..awak jangan nakal-nakal ek..sebab saya saaaaayangg awakkk..

p/s;try tengok..sama tak baju awak yang rosak hari tu?"bungkusan nie"hihi..

love,

suamimu

*OMG!!sweet gile!!
:face73::131:

No comments:

Post a Comment

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2011 Protected | Infinite
Fly with me