Monday 4 February 2013

= =`

hai and morning korang 
dah berabad fiza tak bkk `conteng` kt blog nie.sekarang cuaca sejuk.hujan kt luar.telinge pun sejuk dah nie.idung pun dah buat hal nie dok sek sod sek sod dari tadi.
1st of all fiza na cte pasal job.fiza buat part time sekarang.10.1.2013 fiza keje kt cafe dekat hospital.fiza jadik cashier.gamai gile yg saket kt spital tu.yang plek nye datang pg2 dari rumah tak mkn ke?datang spital lorat carik mknan.grr..dah lah fiza kne hafal sume harga barang kt kdai tu.aptb  29.1.2013 fiza brhenti.tapi disbb kn 29 tu fiza nye duty kne buat waffle,so dgn rasmi nye esok aku tak dtg.bhahah.g lah mmpos.waffle tutup tak pe.asl kn jgn cashier tutop.ramai gle brhenti.yg selalu ta dtg satu hal.kne cover keje org lak.supervisor yg hensem lagi kacak yg bejaye buat aku menanges tu kne transfer kt kedah.kalau ta sekarang aku dah jadik cashier tetap dah kennnn???
29.1.2013 tu last day fiza kt sne.tp tak datang.so 1st day untok fiza keje as a promoter kt shopping.betol2 carik duit nak beli xperia miro nye pasal.  dah nak seminggu fiza keje sane.esok fiza cuti.okey lah keje sane.pemenant okey.kwn pon okey sbb kwn skola rendah dulu.slalu gado nan dye  tp sejak bape harini cm tak okey lah pulak.sbb fuhhh!!panjang ceritanye.okey.cmnie ceritanye.fiza kalau jage bhagian kiri,mamat baju hijau nie senyum2.segan doe.ye r.aku salah masok pintu bhaiii.dia yg tego aku`pintu situ tutop.lalu intu hujung`pale otx dye r..then kt dpn aku cine pmpuan.comel je  dye syek senyum je nan aku.adoii..smpai bile nak senyum je nie?then kalau jage belah kanan,ex aku ade!!!!!!!bodo r..boleh lak dpt dkt2 dgn dia.semak r.naseb dye kene jage fair.tp pnah jugak terserempak.dye tnye adam pasal aku.stiap kali nmpk dye,aku menyorok.then smlm aku nmpk dye.aku bagi tahu adam.then jap g dye dtg kt adam.adam suruh bla.aku g kt fair.fair dkt dgn escalator.skali terserempak dgn ex aku yg lain.tak tentu arah idop aku keje kt tempat awam cmnie.slalu aien teman aku rehat.aien slalu masok kol6ptg.aku kol2.kalau rehat,aku mnx rehat kol5,aien dtg awl teman kn aku makan. aien slalu hntar aku balik.tp ble nak byr duit minyak,aien tak nak :( 
okey2.now nak ceriterachenta.aku pun tak tahu nak cerita mcmmane.act,kteorg kpel dari 2009.time tu aku fom2.lame kn????then masing2 bz dgn hal masing2.kekadang je contact.2010 aku bz nan pmr.2011 lak dye bz nan spm.jarang gle cntact.2012 dye plkn,aku dok ostel.now 2013 aku pun ta tahu cmne nak ckp.aku sayang dye.dye pun syg aku.dah declare.tp tak tahu lah nak ckp cmne.kalau boleh nak dye jadik milik aku balik.tp takot sbb ade org TAK PERCAYE KEPADA PELUANG KEDUA.ta semua bende yg kte boleh dpt dgn sekelip mata.dapat lak aku pernah curang dgn dye dulu.susah nak ckp ape sebnarnye perasaan aku nie.aku pun tak tahu ape perasaan aku nak.pagi tadi sepatotnye p amk lesen.tapi cncel sbb lambat plus ta te mood gle time text nan dye pg tadi.sbb tu lah aku ckp.cm ta te harapan satu.satu hal lagi aku nak ckp,tapi tak terluah.aku tak tahu ape yg aku nak dari dye.tp yg aku tahu aku syg dye.PASTI.then hati aku cm berdebar2 auw.aku pun tak tahu lah sbb ape berdebar.YA ALLAH.result pung belom kua ade hati na berchenta.puihhh!!!itu je kot aku nak ckp.k bye 
here i come baby!!!

No comments:

Post a Comment

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2011 Protected | Infinite
Fly with me