Friday 17 May 2013

terima kenyataan ok?

assalamualaikum :)
ha!harini rase down gile.
sebab tak dapat U!!
tak semangat gile.then aku dah ckp dgn mak yang aku na daftar fom6 
sebab aku nak buat part time this year.at least ade duit poket siket.
tapi ramai cakap form6 susah.betol ke?akak kt tempat keje aku tu dulu f6 then masok usm now keje as a leader.dia suruh aku masok fom6.yg aku tak boleh bla tu aku mlas gile nak perhimpunan pg2,naik tingkat tinggi2,naik bas skola.adoii.apa pun cannot!!
then td pela ngadu kt mey pasal cikgu leton down kn smangat bdk2 f6 yg baru masok.
adoii.cikgu nie jgn lah begitu.aku yang baru nak masok nie pun gase mcm tak jadik je nak masok.now tgh pujuk anem masok f6.hee.tak de kwn.balik2 dekat skola yg same.grrr
k lahh.gtg.outt

No comments:

Post a Comment

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2011 Protected | Infinite
Fly with me