Tuesday 3 June 2014

Minggu akhir

Assalamualaikum.aku start conteng blog je,no idea nak tulis ape.okey point aku conteng blog ni sebab nak bagitahu ni minggu akhir for this semester.minggu akhir aku nak makan sedap sedap.minggu akhir aku nak bersenang lenang.minggu akhir aku nak bangun lambat.minggu akhir aku ngadap tv and minggu akhir sebelum aku pergi seremban.HEKELLEH.Seremban je kot.Memang r seremban je.Tapi jauh lah jugak dari rumah aku.Lebih 10langkah.
This sem kena struggle gila babiiiiii.Makin lama makin susah and mencabar.please be nice oh my otak.amin.Ahad ni g seremban and rancang jumaat tu nak balik.ngeh ngeh.Take time sikit kt seremban tu.Mood masih dirumah leee :p
okey pic atas tu?tujuan?saje nak letak.nak tunjuk muka tuan tanah kedaunggg tu.haha.edited by someone <3 hee.Thankyousayang.iloveyouuuu.okey adios bye  bye

No comments:

Post a Comment

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2011 Protected | Infinite
Fly with me