Sunday, 25 May 2014

Bad dreams

Assalamualaikum.hola.Nampak tak gambar kt atas tu?tu lah entry fiza harini.er.Fiza dah empat hari berturut2 mimpi buruk.and mmpi tu macam boleh bawak ke alam reality and boleh berlaku.its seriously.mmpi pertama dlm toilet.mmpi kedua dlm bas yang sesak.mmpi ketiga fiza ade cancer and last one is bapak aku tak boleh terima aku.what the fish mannnnnnn.??
Harap lah bende tu tak berlaku kt aku pada masa sekarang atau pada masa depan.Amin.Macam fobia nak tido pun ade ni.Haih.Abg aku cakapa ape aku mimpi ni ade hikmah.Hikmah atau petunjuk?Aku cerita kt kawan aku.kawan aku cakap mugkin aku ade banyak fikir.Aku takde banyak fikir aku rase.tapi hakikat nye dahi aku selalu berkerut dan ia tanda aku tengah berfikir dan aku tak nak mengaku aku berfikir.haha.Ape belit2 ayat kau ni pizaaaa.Ok jujur lah.yes aku berfikir.Berfikir tentang study fiza ni.Nak quit,tukar course or continue.pening lah bawak course ni.Tambah2 mengira.low gila bab2 mengira ni.
Tinggal berapa hari nak masuk balik belajar.otak aku masih berkira2 sama ada nak terus kan atau tak.Kalau aku tak nak terus kan ,ape alasan aku nak bagi pada mak bapak aku.Aku ta boleh bawak course ni.Dapat lah aku sorok kan dari famly aku tentang pelajaran aku.Bila ditanya ok belajar?i said okey.sebab ape aku tak nak bagitahu?i can predict ape jawapan mak bapak aku kalau aku cakap tak okey.Jawapan nye`u can do it.usaha lagi.org lain boleh tak kan kau tak boleh?`huh.bosan dengan jawapan tu.
Hati ni kuat kt kos ni tapi hati ni jadi remuk bila fikir ade repeat.ahhh.bencinye.Pasrah jela jeppp. :)

No comments:

Post a Comment

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2011 Protected | Infinite
Fly with me