Saturday 17 May 2014

Bersarang



Hola everybody.good morning sunshine.eh hujan lah sini.so good morning cloudy :) semalam hari guru.Selamat hari guru cikgu cikgu  .So lama gila ta update blog ni.Rindu nye lahai tak bkk blog ni.Dulu masa zaman sekolah and kerja ade gak lah buka blog ni.Pas sambung stdy,terus busy bebenor.Result pun dh keluar 9.5 baru2 ni.result aku berapa?pfftt.tak payah tanye lah.Terok.Aku leka dengan dunia aku.Aku leka dengan segala galanya.Kawan2 aku pointer meletop2.aku?hancurrrr  sokay lah.Next time aku kena betul2 struggle.after this kurangkan henpon2 ni.Serious leka gila dengan wechat ws keluar lepak2.Menyesal aku tak usaha dulu.belajar last minit.naseb ade jugak A and B.Makin meningkat sem,makin susah.Tambah2 lak makin byk menghafal and mengira makin susah.Kena lah hadap.Ni pun mak aku tak tahu pointer aku.Walaupun atas 2 tapi masih ta cukup.Ade lak paper yg sangkut.Aku serious lemah gila mengira2 ni.So cuti sem ni aku study bisness maths habis habisan.Senang nak achieve carrymark next sem and boleh focus next sem nye subject.See you next time.Assalamualaikum 

No comments:

Post a Comment

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2011 Protected | Infinite
Fly with me